1 timme = oändligheten

Jag säger ju att jag är värdelös, och min depression gör mig så fruktansvärt orkeslös...En timme är PISS för mig, jag orkar knappt ta tag i någonting..Depressionen gör allt så jävla jobbigt..
Jag VET INTE VART JAG SKA TA VÄGEN!
Klarar inte ens av ett vanligt arbete...Så jävla värdelös är jag...
Jag FÖRTJÄNAR inte ens att äta, för jag jobbar ju inte ens...Det enda jag gör är att hålla iordning lite hemma...Försöker i alla fall...Och jag "FÖRSÖKER" söka jobb, lyckas inte ens med det...

Jävla värdelösa, lata, feta fläsk SKIT!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej!

Läser din blogg och känner så med dej- förstår att det mesta måste kännas som en kamp för dej. Finns det någon du kan prata med - på riktigt. Någon som kan ge dej stöd och vägledning. Försök tänka att det är dina tankar som är jobbiga/värdelösa, inte DU. Du ÄR INTE dina tankar. Tankar kan man ändra på, och det kan du också om någon hjälper dig. Låt den fina härliga Emma förstå det.

Allt väl!

2008-11-01 @ 22:13:43
URL: http://ulrikagabriel.blogspot.com/
Postat av: Anonym

2008-11-01 @ 22:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0