ÄT INTE SOM JAG!

Ja, jag tipsar inte precis om att man SKA äta så som JAG gör,

jag är sjuk, glöm inte det...sjuk i huvudet...och går på medicin...

Man ska äta, om man ska hålla sin vikt, minst 1800 kcal/dag, om man inte rör på sig mer än normalt. Och är kvinna/tjej/flicka.

Om man ska gå NER i vikt, ska man äta mindre än vad man gör av med...Men det är rekommenderat att inte äta mindre än 1500 kcal/dag. Risken är annars att man inte får i sig av alla viktiga ämnen.

Män ska äta ca. 2500 kcal om dagen, så jävla orättvist! =P

I alla fall, det finns lite NYTTIGA tips, för er som vill äta normalt...

Men som sagt, jag är störd...

Kommentarer
Postat av: Anonym

det gör inget att du är lite störd, det är vi allihopa, gud så skönt!

2008-11-05 @ 13:12:07
Postat av: Anonym

kvinnor ska ät 2000 kcal om dagen, brainiac

2008-12-20 @ 13:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0