Att vara helt, TOTALT orkeslös...

Att bara vilja försvinna, för att man ändå inte orkar ett JÄVLA skit...

Den 20:e ska jag få träffa en Psykiater, och JAG BARA HOPPAS, att jag kan få en NY MEDICIN!

Jag har käkat ZOLOFT i över 8 år eller nåt...Och inte FAN har det hjälpt? Det blir bara värre och värre...

Funderar på vad fan som skulle hjälpa...MEN VARFÖR vill inte läkarna HJÄLPA MIG?

MÅSTE JAG TA IN PÅ PSYKET för att någon ska fatta hur pissigt jag mår?

MÅSTE jag SVÄLTA mig för att någon ska FÖRSTÅ?

Funderar annars på att skaffa EFEDRIN, eller AMFETAMIN, för att blir PIGG, och orka någonting...ORKA NÅGONTING! ORKA LEVA!


Kommentarer
Postat av: becka

Ät lite mer, de brukar man blio pigg av.

2008-11-05 @ 15:52:20
URL: http://awhitesnowangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0