Jag klarar verkligen INGENTING!

Att jag inte ens klarar att ta död på mig själv...Och nu SKÄMS jag, att jag inte ens klarade det...

Har ätit ca 250 kcal idag..Får se hur mycket mer det blir.

Men ibland tänker jag bara, VARFÖR?? VARFÖR INTE ÄTA?

Jag vet ju att jag alltid är glad och positiv när jag äter, jag skojjar och folk gillar mig, och skrattar åt mina skämt, osv...

Men ÄNDÅ, tycker jag att jag borde svälta...

Många gånger har jag tänkt att jag varken ska dricka eller äta, för att jag inte förtjänar det. Jag KAN JU INTE ENS ARBETA!

Jag klarar inte ens av ett vanligt arbete, som alla normala människor...

När jag ser en massa små OSKYLDIGA DJUR som dör, tänker jag alltid, VARFÖR INTE JAG!?

Jag önskar att jag kunde ta någon oskyldig stackares plats och dö istället, och låta någon annan få ett liv istället för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0