Jag lever fortfarande...

Jag ville inte att ni skulle skriva, NEJ-GÖR DET INTE!

Efter jag hade skrivit mitt inlägg, duschade jag, tog på mig rena kläder, packade ner en kniv i min handväska, en askkopp, gav hunden godis, och sa hejdå till honom...
 
Jag gick ner till affären och köpte RÖDA MJUKA PRINCE, och en coca-cola LIGHT plus -green tea.

Gick sedan upp på vinden, fixade iordning en liten bädd, rökte en cigg och drack några klunkar cola...

Och så tänkte jag, jag ska bara vila lite innan jag skär sönder mig...

Jaja, jag låg där uppe och skruvade mig i ett dygn..

Och bara tänkte på hur mycket jag verkligen älskar min pojkvän, även fast vi inte riktigt kommer överens..Så jag beslöt mig för att försöka få en andra chans, och om inte, så tar jag in på PSYKET.

Men jag fick en andra chans, och jag sitter här nu, lika orkeslös som vanligt, och bara önskar att jag var någon annan.

Men ärligt talat, jag ville faktiskt dö...det är ofta jag vill det, jag tänker på det hela tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0