Jag vill vara som Kenza...

Sitter jag här och är verkligen ledsen...
Känner mig så jävla ÄCKLIG...HUR KUNDE jag sabba denna dagen med att äta en massa skit, VARFÖR?

SNÄLLA, låt mig klara morgondagen...JAG VILL INTE ÄTA!!

Jag hatar maten, jag får inte bli lurad igen..

Alla i mitt hushåll är smaaaala...det är bara jag som är ett fläskpaket..Och pojkvännen vill INTE att jag ska gå ner i vikt..HUR FAN kan han vilja ha nån som är så fet som jag?

Jag skäms så mycket så jag inte ens vill berätta för er hur fet jag är...

Om jag gjorde det, så skulle ni verkligen förstå...Jag ÄR faktiskt fet...det är jag...

Jag mår illa av den här hemska mättnadskänslan...SÖTT SLISKIGT i munnen...SÅÅÅÅ ÄCKLIGT!

Jag vill vara som Kenza...=(

Kommentarer
Postat av: SANNA

Du ser ju jättefin ut på bilden till vänster :D

2008-11-01 @ 23:02:08
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: magnolia

kenza är sååååå söt! och underbart smal!



2008-11-01 @ 23:15:41
Postat av: magnolia

kenza är sååååå söt! och underbart smal!



2008-11-01 @ 23:16:15
Postat av: Bloggen om Självkänsla

Du kan ALDRIG bli som Kenza, hur mycket du än vill. I slutändan så är det bara DU och ingen annan. Börja arbeta på din självkänsla och att acceptera dig själv som du är! Sök någon att prata med och berätta hur dåligt du mår, försök inte "gömma" dina ätstörningar för det gör det bara värre! Låt någon hjälpa dig!

2008-11-02 @ 18:14:36
URL: http://blogg.aftonbladet.se/26424
Postat av: venus

men gud människa, ta tag i ditt liv. jag vill också vara smal och är missnöjd med min kropp och blablabla, men jag sitter fan inte och gråter över att jag inte liknar kenza. lägg upp en plan och följ den. NU SKA JAG GÅ NER TIO KILO, skriv ett schema och fyll dig själv med positiva tankar. det är så man når målet, inte genom att tycka synd om sig själv.

2008-11-02 @ 18:31:19
URL: http://planetenvenus.blogg.se/
Postat av: Stefan

Vad fan ska du vara som den bengeten med pojkhöfter? Nej tack riktiga tjejer ska det vara med FORMER mums=)

2008-11-02 @ 19:31:18
Postat av: Katya

Jag tycker inte att du ska ta folk som kenza som förebilder!!! och föresten tycker jag inte att du ska gå in på min blogg heller eftersom jag själv är jättesmal.



ingen vikt är perfekt och jag tycker att du ska va nöjd med hur mkt du väger! (fast jag inte vet hur mkt) jag är jättesmal naturligt hur mkt eller lite jag än äter, och folk brukar gå på mig och de sårar mig, för jag är för smal i deras ögon, men folk som bara är lite "tjockare" än jag, ja dem ska banta!!!



snälla klaga inte på din vikt, för ingen vikt är perfekt! du har ju pojkvän och familj och vänner och alla älskar dig för den du är :)



kram! <3

2008-11-02 @ 22:35:58
URL: http://katyas.blogg.se/
Postat av: Katya

det jag menar med att du inte ska gå in på min blogg är för att du inte ska försöka ta efter smala människor, de är inte alltid kul att vara smal heller.



kram och lycka till! :)<3

2008-11-02 @ 22:38:06
URL: http://katyas.blogg.se/
Postat av: sandra

Du måste få hjälp - NU! Du duger utmärkt som du är! Livet är för kort för att bry sig om sitt utseende på det viset. Börja intressera dig för barn som lider av svält/krig eller de hemlösa. Sådant som verkligen betyder något.

Du klarar det!

2008-11-02 @ 22:52:31
Postat av: sandra

Och en annan sak, om det skulle hända din familj eller pojkvän något allvarligt, då skulle du få något riktigt att må dåligt över, eller hur, då skulle du inte bry dig ett skvatt om hur du ser ut. Så brukar jag tänka när jag är "ledsen" för att jag inte får den där snygga topen, är missnöjd över något utseendemässigt eller dylikt.



Så passa på att njut av livet och din familj/vänner/pojkvän medan tiden finns, man vet aldrig när den tas ifrån en. Tiden är för kort för att tänka på strunt som utseende, älska och bli älskad tillbaka, det tillför något av vikt till ditt liv.



Utseendet är det minst viktiga med oss!!!

2008-11-02 @ 22:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0