Ny dag, nya tag..och jag KAN sjunga!

Det var helt okej igår, men ingen SUPER kväll blev det inte.. Men det var helt okej, fast jag följde inte med ut efteråt, för de söp som riktiga fyllesvin, och idag fick jag höra att de inte kom in på ett enda ställe pga.av deras översupande...Haha, jag missade inget i alla fall.

Sitter här och sjunger, och spelar in mig själv...Sjunger Leona Lewis sånger...Det låter faktiskt bra..Jag är faktiskt bättre på att sjunga än vad jag trodde...=)

Kommer ihåg när jag var mindre, då jag skrev en massa sånger som jag spelade in,..haha, morsan tyckte de var värsta bra också, hon börja till och med gråta till en av mina låtar...=P

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0