What is perfect?

Vad ska jag göra för att bli perfekt?

Här kommer några punkter som jag vill lyckas med för att bli lite finare, och lite bättre:

> Nummer ETT är ju självklart att bli SMAL! Jag vill väga ca. 37-40 kilo. Jag är bara 152 cm. lång... :(
> Ta tag i att skaffa KÖRKORT!
> Göra en ansiktspeeling på klinik, så min hud blir finare!
> Bli botat från min depression? Och sluta vara så trött och slö hela tiden. Ska prata med en Psykiater och se om jag kan få byta medicin, jag har käkat Zoloft i typ 8-9 år nu...
> Lyckas med att börja plugga till någonting! (Jag vill plugga till dietist, eller kostrådgivare...)

Sen kommer jag inte på nått mer just nu!

PUSS

Vad tycker ni är perfekt? Svara i kommentarerna! =)


Kommentarer
Postat av: Lisa I

Men tänk om du redan är perfekt, bara att du tror att perfekt sitter på ytan? Du ser jättefin ut på fotot i alla fall! Ta inte illa upp, men du låter som om du är på väg in i en rejäl ätstörning, i takt med att du äter mindre och går ner mer så kommer du bara må sämre och tycka att du är tjockare och äckligare. Det är tyvärr så det funkar :(

Förstår helt vad du menar med depressionen, och om Zoloft inte hjälper kanske det är dags att byta. Jag har börjat med Zoloft för första gången på 5 år, sedan snart 3 veckor, och hoppas innerligt att det ska hjälpa. Vill inte vara deprimerad längre!

Perfekt för mig: Att vara helt och hållet sig själv, ärlig med vem man är, stå för det man gör och leva på ett sätt som man mår bra av. Att ta hand om sig till kropp och själ och ta ansvar för sig själv och sitt liv.

Som tidigare anorektiker i 25 år vet jag att man blir allt annat än perfekt av det...

2008-11-01 @ 16:27:41
URL: http://lynxia.blogg.se/
Postat av: Katya

SÅDÄR LITE KAN DU INTE VÄGA!!!

JAG ÄR JÄTTESMAL, ÄR KORTARE ÄN DU OCH VÄGER MER, OCH TRO MIG DU VILL INTE VARA SMALARE ÄN JAG!!!!! (FÖR OM DU HAR BANTAT DIG TILL ATT VARA LIKA SMAL SOM JAG ERE ONATURLIGT, JAG ÄR NATURLIGT SMAL)!!!!

2008-11-02 @ 22:55:12
URL: http://katyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0