Äcklad

Jag äcklas av mig själv... Jag tycker jag är ful, äcklig, misslyckad, fet och full av celluliter och bristningar.

Jag SKA lyckas med något, Jag SKA bli smal.

Jag mår illa när jag ser mig själv i spegeln, jag bara HATAR mig själv..

Jag är så trött på att ingen i min omgivning förstår detta..
Det säger bara, men Näää...Så kan du inte tänka..Så blir de arga..på mig...

Därför säger jag ingenting längre.. Det enda sättet är att bli smal...mager...

Om jag  lyckas bli smal, har jag i alla fall lyckats med någonting i mitt liv.


KRAM

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag sökte på google på "regn" och hamnade på din blogg. Fråga mig inte varför. Men jag är glad att jag hamnade här! Jag har ingen aning om hur du ser ut, eller vem du är. Men jag är säker på att du är en vacker tjej. Ta hand om dig!

2008-10-28 @ 10:27:53
URL: http://jagheternathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0