Jag lovar, det är SANT!

Jag har provat att träna som en galning, och äta "normalt", Jag har provat regelbundna tider, med "nyttig" mat.

Det ENDA som verkligen HAR funkat för mig, det är faktiskt att dra ner på kalori intaget, REJÄLT!

Men visst går man ner i vikt om man bara håller sig till 1400 kcal, och kanske tränar nån timme om dagen.

Fast inte lika snabbt som JAG vill gå ner, och dessutom är jag lat...Sorry, men jag är det, och jag tror det beror på min depression, som jag har lidit av hela mitt liv. Fast, i vissa perioder är jag helt ÖVERenergisk, och inte ETT DUGG lat..

Tror jag är lite Mano-depressiv...=/

I alla fall, detta sättet funkar bäst för mig. Och när jag ställer in mig på vad jag ska äta, blir jag inte ens sugen på något annat. Skumt va?


Kram på er!

Kommentarer
Postat av: lova

det är fakitkst sant.. enda sättet att gå ner i vikt är att dra ner på kalorierna och röra på sig.. att göra av med mer kalorier än man stoppar i sig.. så länge man gör det med måtta=)

2008-11-08 @ 00:33:35
URL: http://nolim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0