Julpynta?

När ska man börja Julpynta egentligen?

Jag brukar tänka en vecka innan första advent, men jag börjar nog nästa vecka, HAHAHA!

JAG ÄLSKAR JULPYNT! =)

Håller på med en present kalender till Pojkvännens barn, det är skit kul!
Detta året får de mycket bättre grejjer/godis än förra året. Gjorde en egen jätte snygg present kalender förra året. Jätte fin blev den, riktigt "julig".

Det är lite jobbigt att slå in alla presenterna bara, det är ju förfan 48 små mini presenter! Men det är värt det!

KRAMAR

Kommentarer
Postat av: sara

oj, vi brukar börja julpynta ganska sent, jag tycker nästan att det blir för mycket annars. man hinner tröttna. fast å andra sidan är det ju väldigt mysigt med julpynt :)

2008-11-14 @ 22:15:14
URL: http://gguldlock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0