Den där KENZA...

Jag VÄGRAR läsa om henne, och hennes blogg..

Jag bara jämför mig, och mår dåligt av att jag inte kan vara som hon.

Hon är säkert jätte snäll, bla bla bla...

Men jag tycker att hon verkar vara en riktigt bortskämd, lycko unge, som får ALLT hon vill ha..

Varför ska man läsa om DET egentligen? Varför ska man vara som HON? Hon är väl FAN ingen förebild heller?

Varför ska vi "vanliga" människor vara så JÄVLA intresserade av sånt där YTLIGT?

Ska man hålla på och jämföra sig med andra, som man aldrig kan bli?

NEJ NEJ NEJ NEJ nej nej nej nej...JAG VILL INTE JÄMFÖRA MIG MED KENZA!!!!!!!

Alla är UNIKA och alla är SPECIELLA, oavsett om vi är "VACKRA" eller inte...

PUSS på er alla VANLIGA!

Kommentarer
Postat av: Min Självkänsla

Du behöver skaffa dig en bättre självkänsla! Har man en bra självkänsla så kan amn utan problem vara glad åt andras lycka och inte istället "hata" dem.



Jag tror att det bara är du och alla andra med en dålig självkänsla, som ser det som att alla måste jämföra sig med henne.



Hon är otroligt vacker, men vi alla är vackra på vårat egna sätt! Var glad för att det går bra för tjejen. Och du, hon har också sina brister precis som alla vi andra människor.



Det framställs i media som att dessa människor är perfekta, men dem är inte bättre än oss vanliga människor egentligen..



Min blogg handlar just om självkänsla och det här är ett typiskt exempel av dålig självkänsla - att känna hat mot dem som uppmärksammas för att dem är vackra t.ex.



Känn inget hat, va istället glad för tjejens skull. Hon är inte bättre än dig, men du är heller inte bättre än henne heller.



Du är också en vacker tjej.



2008-10-18 @ 12:30:20
URL: http://blogg.aftonbladet.se/26424
Postat av: Emma

Jag hatar henne inte!



Och, ja, Jag har jätte jätte dålig självkänsla...

2008-10-18 @ 15:18:55
URL: http://emmashalsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0