Depression

Jag är så trött, så trött att jag mår illa.
Jag kan knappt stå upp, och jag har inte blivit piggare av en morgonpromenad med vovven heller...

Vad FAN ska jag göra? Så här kan jag ju inte leva?

Varför kan inte jag få vara normal, och må som en vanlig människa?

Allt jag vill är att sova, sova sova sova hela dagarna och hela nätterna och aldrig vakna upp.

Kl 11 idag ska jag på arbetsintervju. Ja, hoppas att jag kan bli lite gladare och må lite bättre tills kl 11 då.

Arbetsintervjun är för Tasty House, som säljer nötter, naturgodis och sånt.

Nu ska jag lägga mig och vila en stund till, jag känner mig helt död.

KRAM

Kommentarer
Postat av: SANNA

Du kanske har en infektion som ligger och lurar i kroppen? Eller så kanske det är några vitaminer eller mineraler som din kropp saknar?

2008-10-14 @ 09:17:42
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: Lovisa

Har också varit jätte trött på sista tiden, är hemma från skolan är riktigt död. Du kanske ska kontakta vårdcentralen eller nåt och ta prover! Krya på dig<3:)

2008-10-14 @ 11:28:11
URL: http://lovisass.devote.se
Postat av: emmZy

Hehe, nej jag har konstaterad depression.

Har tagit de flesta prover, i hela mitt liv..tyvärr så är det inget som hjälpt hittills..har väl gått på anti-dapressions medicin i 8 år eller så...



Funderar på att gå till läkaren och berätta hur jag mår igen...



Men det är så konstigt för jag mådde bra för tre veckor sen...



Kram på er!

2008-10-14 @ 18:18:14
URL: http://emmashalsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0