Eftermiddag

Ja, nu är det eftermiddag idag igen...  Går inte dagarna fort ibland?

Jag fick mitt första nummer av iFORM idag! =)  Roligt, med en Yoga DVD, så jag ska öva Yoga i morgon på dagen! =)

Snart kommer pojkvännen hem, och jag sitter och funderar på vad jag ska laga till middag... Linssoppa! Kom jag precis på, det är ganska gott med röda linser och potatis...Ja, det ska jag nog göra..

Har tvättat en del, men har massor kvar... Har faktiskt hunnit mer än vad jag trodde idag!

Nu ska jag gå och diska!

KRAM

Kommentarer
Postat av: KRYCKAN

Jag gjorde ett supergott recept på linssoppa med röda linser och potatis i förra veckan tror jag. Receptet ligger ute på min blogg om du går in under mat&recept! :)

2008-10-02 @ 16:21:00
URL: http://kryckan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0