Färdigmålat


Det var väl helt okej att följa med pojkvännen idag, men dagarna blir rätt sega.
Det jag mestadels har gjort idag är att avsluta målandet på den där jobbiga baren. Jag skulle fixa till det vita mellan stenarna, för den som bodde där innan hade bara kletat runt lite vitt och målat på stenarna och lite hur som helst.
Men nu är det  färdigmålat för mig på den delen av huset i alla fall.

Nu ska jag börja laga middag, jag ska panera tork i bovetekross, och äta med kall, kokt potatis och gröna ärtor.
Det ska bli gott! =)

Här har ni bilder från mitt måleri..hehe..

KRAM


   FÖRE

                                                                                      

  EFTER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0