FÖRBANNAD!

Så tråkigt, jag måste till banken och sätta in pengar på kontot, för att jag ska betala räkningar..

Och räkningarna ligger vi efter med denna månaden, hmmm...
Pojkvännen slösar bort alla pengar på läsk och godis, och det gör mig så FÖRBANNAD!
Försökt prata med honom, men det går ju inte, han stretar bara emot. Jag vill att vi ska skriva upp EXAKT vad vi handlar under hela denna månad, så vi ser vart alla pengar tar vägen.

Jag vill spara ALLA kvitton, och jag vill att han skriver upp varje dag vad han spenderar sina pengar på..

Vet inte om jag klarar av att vara tillsammans med en sådan som han längre..

Vart man än tittar i lägenheten, är det någonting jag måste plocka upp, städa, torka, diska, dammsuga, tvätta..?! HALLÅ? Ska det vara så? Men han förstår inte, HAN FATTAR bara INGENTING!

Att han har mage att skylla på min hälsosamma kost, att DET ÄR DEN som kostar pengar? När han handlar läsk, godis, hämtmat, och en massa annat skit varje dag, VARJE DAG! Ungefär 30 dagar i månaden!

Det är alltså 150 kronor X 30 dagar = 4500 KRONOR!  DÄR TAR PENGARNA vägen, ATT han inte FATTAR!

Hoppas det blir bättre, för annars flyttar jag tillbaka till STOCKHOLM!

PUSS och KRAM, ha en bra dag! <3

Kommentarer
Postat av: KRYCKAN

Åh förstår din ilska! Tur att min pojkvän äter min hälsosamma mat och inte köper massa pizza och sådant, för som du säger, det är det som blir dyrt i slutändan.

2008-10-06 @ 09:36:15
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: Sara

Oh noo vilken gris kille. Att han inte lyssnar på vad du säger skulle göra mig vansinnig! Sen får man ofta höra att man är en "grin-kärring" också för att man bryr sig?! Gaah hoppas han bättrar sig!

2008-10-07 @ 12:43:27
URL: http://saraklaesson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0