Invigning



Ikväll blir det coctailparty på Lutidex invigning! =)

Roligt ska det bli, men jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig, får se vad jag trivs i! Dvs. vad som inte ser hemskt ut på haha!

Jag har tränat en hel del i morse, och har inte haft ont i huvudet. Däremot vaknade jag upp av att jag har fått någon konstig sträckning i ena sidan av ryggen, vid skulderbladet. Och det gör JÄVLIGT ont! Har försökt mjuka upp det på flera sätt, men det har inte fungerat, så nu ska jag ta en värktablett och se om det kanske hjälper mot smärtan.

Nu ska jag gå ut med vovven, äta lite lunch och försöka väcka pojkvännen så att vi kan åka ut lite. Kanske hittar några bra gympa skor, mina är så slitna, måste ha MINST ett par nya! hihi=)

Ha det bäst!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej,

ville bara tipsa om ett jättebra erbjudande i min webshop som bara gäller idag!

Du hittar mer info på min sida :)

Ha en bra söndag!

2008-10-12 @ 01:25:34
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0