Invigningen



Så här såg jag ut på invigningen. =) Titta INTE på mina ögonbryn, jag håller på och spara ut dem.. Hihi=)

Det var ganska roligt, många man kände. Det fanns massor av fina väskor, Paris Hilton väskor!

 Det fanns typ ingenting som jag kunde käka!

Bara en massa kött typ! Fast jag tog några brödbitar och lite frukt... Jag var hungrig!

På morgonen hade jag tränat två timmar...=)

 En bild på en rosa Paris Hilton väska, inte min favorit, men helt okej ändå. Det fanns en massa Paris Hilton skärp också, det var några stycken som var rätt snygga faktiskt..=)


Den här väskan köpte min pojkvän till mig! Den kostade egentligen 750 kr, men eftersom vi känner butiksägarna fick vi den för 600. Och den är JÄTTE FIN!

Så här fin är den inuti:



Den är väldigt liten, men rymmer det viktigaste i alla fall! =)

KRAMISAR

Kommentarer
Postat av: SANNA

Ser ut som du hade det trevligt!

Jag köper alltid bara stora väskor, så när man ska ut på krogen har jag aldrig någon väska att ha, så då får alltid sambon (om han är med) ha grejerna i fickorna :P

2008-10-12 @ 11:54:27
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: sofia

jätte fin väska :D vilka mått har den ?

sv; du hahh jag är typ lat varje dag orkar inte göra nått :''D

2008-10-12 @ 15:50:04
URL: http://sophias.devote.se
Postat av: Emma

väskan är väl 30*10, eller nått sånt!



DEn har en jätte bra, "flärp" också, som man kan ha runt handen, så hänger den bara där som ett armband, hehe...=)

2008-10-13 @ 06:51:18
URL: http://emmashalsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0