Irriterande Ångest

Jaha, bara för att jag inte egentligen hade någon lust att följa med pojkvännen till hans jobb idag, så är han skit sur.
Och för att jag inte orkar "dalta" med hans son på morgonen och väcka, plocka fram kläder...bla bla bla... 

Inte när jag har så JÄVLA MYCKET annat att fixa hela tiden? Dammsuga, diska, städa, torka, tvätta kläder, byta sängkläder... Gå ut med hunden och typ TA HAND OM MIG SJÄLV?

Så fort jag tittar åt något håll i lägenheten, ser jag grejjer som måste göras.

För det är bara JAG som gör någonting här..

Det är så jävla jobbigt att bo ihop med någon som inte bryr sig om ifall det är fint hemma eller inte..

Jag är så trött på det så jag vill flytta härifrån..

Jag fattar inte bara hur jag ska HINNA med ALLTING? Hur ska jag hinna när jag får ett jobb också?

Detta är helt sjukt, vad är normalt? Hur gör man?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0