Jag skäms...

Jag skriver inte en massa grejjer för att jag vill vara märkvärdig. Tvärtom, jag skäms för att jag skriver sådana negativa, hemska saker. Jag skäms att jag är intresserad av anorexi, jag skäms att jag hatar mig själv och att jag aldrig mår bra.

Jag skäms att jag vill bli inlagd på psyket, jag skäms att jag tycker att jag är äcklig.

Jag skäms att jag inte kan äta normalt, jag vet inte hur man gör!

Men vart ska jag vända mig, när ingen tror på mig, när ingen vill hjälpa mig?

Min läkare är inte till någon hjälp, sista hoppet nu är kuratorn. Annars MÅSTE jag lägga in mig på Psyket.

När jag säger till folk att jag VILL in på psyket, skrattar de bara, de försår inte att jag menar allvar.

Jag KAN INTE ta hand om mig själv...

Jag VET hur man ska göra, JAG VET hur man ska äta, men jag KAN INTE GÖRA DET!

Förlåt...

Kommentarer
Postat av: AnnaP

Sök till Mando då? Dom hjälper en med ätbeteendet, dom hjälper en att lära sig äta. Det kan ju vara något?



Var glad för att du inte kan spy, jag kan aldrig äta mycket av något jagtycker om, jag kan aldrig äta något onyttigt, ibland kan jag inte äta något alls för att det kommer upp direkt igen. Jag får upp det i munnen och springer till toa och kräks tills det kommer blod. Så jag tycker du ska vara lycklig för att du inte kan det ! :/

2008-10-24 @ 21:40:26
URL: http://myanalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0