Kan inte hjälpa det...

Så här är det: I hela mitt liv har jag eftersträvat en enda sak....att bli smal...

Denna gången tänker jag inte ge upp, jag tänker INTE!

Idag har jag ätit ca 350 kcal. Inget mer..Men jag  har lite ångest inför Fredagen för då är jag och pojkvännen bjudna på "Gåsa middag" Vet inte hur jag ska komma ifrån de kalorierna...Men det blir väl överdriven träning på Lördag, eller så försöker jag spy..Eller både och...

Denna bloggen får en liten ny sväng, för nu kommer jag fortsätta mer som min "dagbok" och inte som jag började...för då lurar jag bara mig själv, och tappar sugen...

Så nu skriver jag bara lite det jag känner för.

Kram

Kommentarer
Postat av: Jesper

Tja. Är du riktigt säker på att du får i dig allt u behöver på en dag? 350 kalorier låter sjukt lite. Nu försöker jag få i mig strax över 2500 varje dag, därav 250 g protein. Vad är det du tränar för någonting? Det är läskigt att läsa din blogg må jag säg..

2008-10-29 @ 14:32:46
URL: http://jippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0