Kattorna



Ja, igår var jag och Jana-banana och hämtade Mias hund Bella, en jätte söt Papillon! Då passade jag självklart på att gosa med alla söta katter, för de är ju så underbara, ja ni ser ju själva! =)

Det fanns egentligen en till kattunge, men den var lite sprallig och busig..hihi..en sån rackare, den ville inte vara med på bild! Men de där två i korgen var riktigt gosiga, och den mörkaste blev min favorit!

Idag ska vi gå till ÖB, jag ska hämta ut pengar, och kanske fynda något roligt! Min syster fyller år på fredag också, så jag ska se om jag kan köpa något tufft till henne som jag kan skicka. Vi får se!

Igår ringde de från Arbetsförmedlingen, det var något nyöppnat café/bageri som sökte personal, och då undrade han som ringde till mig, om det var okej att skicka mina meriter till arbetsgivaren. JIPPIE! Jag vill jobba på Café det tycker jag är så mysigt. Min pojkvän blev lite orolig eftersom caféet ligger på Nydala torg, och det ska väl vara lite getto där...Men det skiter jag i! Haha...närå, men man får ju ta det man får, det är nära och bra....
Då slipper man i alla fall ta sig runt halva sverige för att komma till jobbet! Skönt... Hoppas jag får jobbet!

Måste kila iväg nu, kramisar på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Emma

Är det inte ulli-gulliga?

2008-10-01 @ 15:58:36
URL: http://emmashalsa.blogg.se/
Postat av: Emma

Ehum...Jag menade att DE är ulli-gulliga!

2008-10-01 @ 15:59:04
URL: http://emmashalsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0