Klump i bröstet/halsen..

Jag mår så jävla illa, jag är egentligen lite hungrig, men jag känner mig konstigt mätt, tjock och äcklig, och det var FAN INTE roligt att försöka hitta kläder till ikväll...Jag ville bara spy, det känns som om jag mår riktigt illa, och jag vill bara börja gråta för att jag hatar min kropp så jävla mycket...

Blä, jag skulle vilja fettsuga mig! en Quick fix!

I alla fall, nu ska jag glömma det, och försöka vara glad hela kvällen, och glömma bort att jag är fet och äcklig.

Dricka en MASSA SPRIT, och dränka mina jävla sorger. Då kanske jag i alla fall spyr ut skitet inatt..

Hoppas bara jag inte gör bort mig som jag brukar när jag dricker, ALLDELES för mycket!

PUSS och KRAm, och ha en RIKTIGT trevlig KVÄLL OCH HELG!!


Kommentarer
Postat av: monika

NÅgonsin funderat på amfetamin?. En bra viktnedgångsmetod som kvinnor bör testa .. Hollywood nästa WOHOOOW

2009-03-11 @ 17:58:47
Postat av: Anonym

snälla du.. jag blir både arg och ledsen när jag läser din blogg.. du skriver själv att du inte har anorexi eller bullemi.. men du har en grov ätstörning, så som du skriver iaf!! skärp dig för i helvete, du förstör ju för dig själv, tänk vad mycket du går miste om i livet, du kommer aldrig att leva livet fullt ut och njuta av ungdommen om du fortsätter på detta viset.. om du är intresserad av anorexi som du säger, vänd då på det försök att hjälpa folk att bekämpa det än att själv få det!!

jag hoppas inte folk tycker synd om dig,för det är du som förstör för dig själv.gör dig själv en tjänst sök hjälp!

tack för mig!

2009-06-03 @ 20:35:11
Postat av: Anonym

Jag håller med anonym :O sök hjälp ? du säger att din blogg handlar om hälsa, skönhet och mode ! men inte är hälsa att fundera på att bli anorektiker och inte heller att sitta och säga att du hatar din kropp och vill fettsuga dig mm ! du borde skämmas ! skönhet är inte att vara smal ! skönhet är att vara nöjd med sig själv och må bra i den kropp man har ! Det finns även något som heter inre skönhet ! och om man nu har ett vackert inre så lyser de igenom jag lovar dig :)Tänker du inte på att de finns små flickor som kan läsa denna blogg ? vad är du för förebild för dom om du hela tiden säger att du e så fet , äcklig och ful? du sänder det intrycket till dom att fet, är något dåligt, något fult ! något som inte borde finnas ! herregud ! man behöver inte vara lika smal som dom på cat-walken ! alla är inte födda med den ämnesomsättningen som dom tjejerna har ! Jag tycker du borde skämmas alvarligt ! Ta tag i ditt liv och njut ! man lever bara en gång ! hoppas verkligen du söker hjälp och slutar skriva om detta i din blogg ! ha tankarna i huvudet men inte på nätet där unga tjejer kan läsa och bli som du ! för de vill man inte !

2009-08-11 @ 02:07:34
Postat av: sizesmall

jag har läst lite på din blogg nu.. det verkar som vi tänker likadant. Är inte alla som fattar at man inte behöver at ha anorexi bara för at man vill va smal.. Tycker också at catwalkmodeller er typ fint smala, inte superskinny anorexiapersoner



titta på min blogg:) den är på norska, men du kanske fattar endå.

2010-02-07 @ 11:14:29
URL: http://www.sizesmall.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0