Motionerat idag!

I morse en bra stund efter frukosten begav jag mig ut i det ruskiga gåra vädret på en POWERWALK tur! 45 minuter, och jag joggade och gav verkligen järnet, det sved i halsen och det blev riktigt tungt att andas, men jag satsar på att få en bra kondis och en "het" kropp...hihi..=P

Efter det när jag kom hem, körde jag ett Yoga pass, det var roligt och avslappnande, och jag lärde mig att stå på huvudet rätt så bra också! Men det var lite läskigt att hålla benen rakt upp och bara stå på huvudet...=S Men det gick helt okej..!

Ikväll blir det lite pyssel mys hemma hos Jana-Banana och pussa på hennes nya hundvalp!

Det är kul att pyssla, det är lite som terapi typ. *ler*


KRAM

Kommentarer
Postat av: KRYCKAN

Det är så härligt att röra på sig! Brukar försöka gå ut en sväng innan frukosten, man vaknar till!

2008-10-05 @ 17:13:29
URL: http://kryckan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0