Myskväll!

Idag blir det bara myskväll med pojkvännen, vi ska titta på film och äta lite gott. Jag har mått så dåligt hela dagen,varit jätte deppig...AS jobbigt har det varit, men jag har tränat lite yoga och lite (som jag kallar det) TV-träning! Eller 90min. rättare sagt.

Idag har jag faktiskt syndat som bara den! Ätit onyttiga kladdkakor och andra kakor, men när man mår dåligt och är ledsen är allt tillåtet...hihi=) Men det är bara för att jag inte hade några nyttiga kakor hemma, och jag tror jag ska ta och baka lite sådana nu i helgen, i fall man behöver muntra upp sig själv.

OCH självklart måste man träna extra när man har syndat! Så imorgon på morgonen/dagen, blir blir det STENHÅRD powerwalking med jogging. Har jag ont i huvudet i morgon också, då får jag lida helt enkelt. Hehe, eller ta dubbelt med värktabletter...

Hoppas ni mår bättre än vad jag gör idag, och ha en underbar kväll!

KRAMISAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0