Negativt

Ja, visst har jag varit otroligt negativ på sistone..Förlåt för det!

EmmasHälsa, Skönhet och Mode ska komma igång på riktigt igen. Jag MÅSTE ta mig i kragen, jag vill ju vara JAG! Jag kan ju vara så glad ibland. Det ordnar sig...

Är lite ledsen för jag hittade en Duv-unge som var nära döden...Den hade ramlat ner från sitt bo och blivit sönder hackad på huvudet och rumpan av en massa skator. Jag hittade den tyvärr försent, så den kommer inte överleva.. Min granne ringde någon fågel-linje, men de sa att man måste slå ihjäl den eller lämna tillbaka den där den hittades.

Jag klarar inte att slå ihjäl den, och ingen annan i närheten heller...=(
Så jag lämnade den i skuggan bakom en mur, under ett träd. Och lade en handduk över den, så den får somna in ifred..

Stackars liten...=( *ledsen*

Hoppas den får ett bättre liv nästa gång...

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0