Städning=terapi?

Jag lyckades ta mig i kragen efter lite maniskt dammsugande och städande av badrummet.
Men så är det väl att vara pedant, man bara MÅSTE städa, för då har man i alla fall lyckats ta kontrollen över någonting. Och lyckas med någonting...

Efter det duschade jag och försökte fräscha upp mig en aning med smink och sätta på ett leende på läpparna inför arbets-intervjun.
Jippie...

Intervjun gick väl så där, skulle få svar imorgon eller på torsdag.
Men var då tvungen att prov-jobba en vecka i Helsingborg först...hmmm....LÅÅÅÅNG resa dit, men om jag måste såå...

Sedan kom Michelle hem på en håltimme, då åt jag lunch och vi spelade YATSY...hehe..
Efter det tog vi hundarna och gick till hennes skola, och jag gick tillbaka hem och diskade...=/

Tog sedan mopeden och hämtade upp Michelle på hennes skola, då åkte vi till Mobilia och köpte hårfärg och lite mat.
Nu sitter hon här med färg i håret, SPÄNNANDE!

Fick ett utbrott och klippte sönder en tröja som jag HATAR!
Och det känns som om jag mår illa hela tiden och är helt totalt orkeslös och bara hatar allting...

I morgon ska jag nog följa med pojkvännen till hans jobb, så jag kanske kan må lite bättre, eller i alla fall komma på andra tankar.


Såg ut så här med ett fejk-smile innan jag stack till arbetsintervjun.

Kommentarer
Postat av: Malin

I've made a new blog ! Love it .

Since I'm moving to NewYork/London next summer this one will be about fashion and fashion ONLY :)



Love, M <3

2008-10-14 @ 20:34:29
URL: http://metroblogg.se/takeaway

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0