Syndag

Idag är jag fortfarande illamående, och har mag-influens liknande symptom.

Men jag överlever! Detta beror på min laktos-intolerans. Jag har ju som sagt SYNDAT som bara den, och käkat glass och en massa laktos-grejjer. Kommer fortsätta med syndandet, tills det inte finns något sådant kvar här hemma - Det är ju synd att slänga!

Funderar på en riktigt ordentlig DETOX, fast mer som en socker-sugs avvänjning.

Jag ska forma ihop en egen Sockersugs-avvänjning.

Jag menar, någonting måste ju fungera, någon gång?

Har ni något tips?

Jag förstår inte varför det ska vara så svårt för mig, varför jag är så extremt sötsugen jämt. Varför dieterna aldrig fungerar, och varför jag inte är tillräckligt uthållig, och stark som person?

Är det min depression, och extremt dåliga självkänsla som gör att mina dieter aldrig fungerar?

KRAMAR

Kommentarer
Postat av: SANNA

Mitt tips för att bota sötsuget är att äta regelbundet. Dvs frukost, lunch, middag och två-tre mellanmål! :)

om man inte fuskar försvinner sötsuget efter 2 veckor.

2008-10-19 @ 19:10:23
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: Emma

Hmm, har faktiskt provat! =)



Jag tror det är min depression som spökar när det gäller sockersuget..



Men det ska fixa sig!



KRAM

2008-10-20 @ 13:13:06
URL: http://emmashalsa.blogg.se/
Postat av: Min Självkänsla

Du kanske pressar dig själv för mycket och sätter för höga mål när det gäller dieten? Man måste ha realistiska mål för att orka.



Sedan så har ju depressioner mycket med det att göra! Har du funderat över att gå och prata med någon? :)

2008-10-20 @ 13:45:50
URL: http://blogg.aftonbladet.se/26424

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0