SYNDAT!

Jag har sådant extremt sötsug...
Nu eftersom jag har mått så dåligt, varit så deprimerad har jag inte klarat av sötsuget.

Jag har druckit KAFFE! Igår och idag, men jag blir ju mycket gladare av det...Konstigt.

Jag har ätit en massa skit..

Jag har genomfört DETOX för ca två månader sedan...Och efter det har jag ju ansträngt mig som bara den, men det har inte fungerat mot sötsuget, det blir bara värre och värre.

Det är verkligen helt konstigt, jag trodde sötsug skulle gå över när man ätit "nyttigt" i över två månader?

Men det har bara blivit VÄRRE!?

Jag ska försöka forska lite i det här. Hur jag ska bli av med sötsuget, alltså...

Jag får fundera lite på olika åtgärder för mitt problem..

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0