Varför MÅSTE jag ÄTA?

Idag lyckades jag ganska bra, med tanke på att jag spenderade hela dagen med min sambo, som BTW redan tycker jag är störd som tittar på Ana-filmer...Förutom NU!!! Men urs, jag har ätit ALLDELES för mycket, vill inte ens prata om det, känner mig så jävla misslyckad just nu..Inte duger jag till någonting..

"Bara du inte får några sjuka idéer"

Som om jag inte har haft konstiga idéer hela mitt liv?

När jag var 11, eller nått sånt, började jag banta, jag åt extremt lite på veckodagarna, och hetsade i mig på helgerna...
Sen sa en kompis till mig, "om man inte äter nånting på en hel vecka så får man anorexia", självklart provade jag det...Jag spenderade en HEL vecka och drack bara fun light. Sen blev det självklart hets...LÖNT?

Men eftersom jag misslyckades, försökte jag IGEN. Denna gången blev det TVÅ hela veckor, UTAN lightläsk, INGA kcal ALLS, inte en enda...Jag gömde mat, och låtsades äta...Jag GILLADE DET, DIT vill jag igen...Sjuk som jag är...7-k i huvudet! Detta var nästan exakt två veckor innan jag skulle börja 7:an, jag ville ju vara perfekt och smal och snygg, så jag kunde få massa kompisar, och bli populär, och kanske få en POJKVÄN?

Jävla jag...Är så trött på mig själv, varför MÅSTE jag äta, VARFÖR?


Kommentarer
Postat av: Anonym

är du helt jävla dum i huvudet och kämpar efter anoreix?

2009-09-09 @ 15:31:25
Postat av: Annelie Siedlarek

Ät tös...mat är gott och vet du vad? Om du äter av allt så får du i dej all näring och din kropp mår bra! Om man inte äter så svälter du hjärnan därav att du blir deprimerad. Om hjärnan ska fungera behöver den fett men se skillnad på mättat och omättat fett. Ät gärna fet fisk som lax och ål. Rapsolja i salladen, några nötter per dag...men för Guds skull glöm inte kolhydrater som i potatis och pasta. När du har festat mkt så ät gärna ngt grovt bröd med rödbetssallad och pudra med vitpeppar...detta hjälper levern att rensa ut gifterna....

Kram Vännen och lycka till Annelie

2010-11-23 @ 19:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0