Aldrig så pigg..

Shit, vaknade kvart över fem i morse! Och är hur pigg som helst, jag har bara blivit piggare och piggare sen jag började leva hälsosamt..!

Kaffe är ett minne blott, behövs inte ens längre!

Tänker tillbaka på hur ohälsosamt jag levde föut, med rökning, kaffe i MÄNGDER, och bara en massa kakor hela tiden.

Sötsuget är också borta.. Äter inte efter 19.00 och jag BEHÖVER inte ens det. Förut hade det varit KATASTROF om jag inte fick ha något kvällssnack, men inte nu längre, nu bryr jag mig inte ens!

Och jag är aldrig trött på dagarna längre heller...Tänk vad lite vardaglig ändring kan göra! Jag rekomenderar VERKLIGEN att leva hälsosammare och äta nyttigt!

Kram på er allihop

Ps. ska försöka fixa camera batteriet idag! Och jag kommer med ett jätte gott nyttigt recept på bär sorbet, perfekt efter maten!


Kommentarer
Postat av: Frida

hej, jag har en fråga.

hur lång tid tar det innan man inte känner suget av sött längre?



bra blogg :)

2008-09-26 @ 07:39:34
URL: http://allasfrida.blogg.se/
Postat av: Em

nämen tack så mycket! Har aldrig tänkt på det så

faktiskt :)

Du verkar ha en rolig blogg, ska börja följa den,

ha en bra helg, kram :)

2008-09-26 @ 08:14:08
URL: http://emmanorgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0