Festen



Hej!

Det var roligt igår på festen, men jag och min pojkvän kunde inte stanna hela natten, eftersom han skulle jobba idag.
Så vi fick gå hem rätt tidigt... =(

En rolig grej som hände, var när jag och Jessica fjant dansade, vi körde såna där tönt danssteg, 70-tals dans typ! =)
Men så när vi vände oss om, tittade alla på oss...hihi så töntiga vi kände oss!

Jessica ville att jag skulle lära henne att baka, eftersom hon suger på det... Haha äppelkaka utan deg, knäppjök!

Och hon ska lära mig blanda drinkar eftersom hon är bartender, men jag dricker ju inte alkohol..Fast det kan vara kul ändå! Och hemma har vi värsta sprit samlingen. En superstor bar på en hel vägg i vardagsrummet! Ska lägga upp bilder på den sen... Så ni kan sukta... =P Skojja bara..hihi

Nu ska jag gå en riktigt lång promenad med min STORA nalle bebis...LOVE HIM!

Senare tänkte jag lägga upp ett viktminsknings program, eller ja..några olika så man kan välja vad som passar en själv bäst!

Info om DETOX tänkte jag också lägga upp, samt lite info om vad detox är, och exempel på vad man ska äta.

Ja, jag har så MÅNGA idéer!

Kram på er allihop, hoppas ni läser min blogg, för jag kommer med tips varje dag!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Kimbell

Åh, håller du också på med Detox? =)

2008-09-27 @ 16:37:56
URL: http://kimbellander.blogg.se/
Postat av: Therese

Din sida var också fin!

Hehe jo allt är bra med mig, själv då?

2008-09-27 @ 17:53:25
URL: http://classicthess.blogg.se/
Postat av: Alina

godkväll på dig! kikar in* :)

2008-09-27 @ 18:31:09
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0