Frukosten



Så här såg min frukost ut idag! En kopp grönt te, BRasberry smootie, och hemma bakade dinkelbröd, med hemmalagat jordnötssmör!

Kommer med recept på den jätte goda smoothien, och så småningom, kommer recept på nyttiga bröd och pålägg!

Idag funderar jag på att kanske göra egen dinkelpasta, det skulle vara spännande! Och så kunde man färga den med rödbeta, svarta oliver, spenat, och tomatpuré.. Det skulle vara häftigt! Har inte hittat om man kan torka sin hemmalagade pasta, men jag vet att man kan ha den i frysen, ca en månad.

Får se om jag hinner idag, då får ni självklart receptet sen! Nyttig pasta, för pasta som är så gott!

Puss och kram, vi ses sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0