God morgon...



Så här såg min frukost ut idag:

Kanelsmootie
Grönt mint te
Hemmabakade dinkel scones med pesto
Och två "nyttiga kakor"

Jag är ju ett kakmonster... =)

Ush vad det var svårt att somna igår, låg och vred mig ända till 24.00.. Jobbigt, men är pigg idag i alla fall!

Idag ska jag shoppa lite, ska köpa lite kläder som jag såg igår! ROLIGT!
Snart ska jag ta ett citronbad, med en honungs ansiktsmask. *smile*

Kommer med massor av skönhetstips idag, så många som jag hinner! Bla. hur man förminskar kalorierna i pasta, potatis, ris..mm Hur man gör en hemma manikyr - för starkare naglar, och lenare händer!
Ska försöka hinna göra min fullkornsdinkel pasta, med spännande färger också!

PUSS OCH KRAM på er allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0