God morgon..



Nu är första dagen på min diet... =)

Ni behöver inte oroa er, jag äter!!

två skivor fullkornsbröd
smoothien Kiwi-mix
Grönt te

Kaloriinnehåll, ca. 340 kcal

Idag har jag en MASSA ärenden jag måste uträtta...
Men det ska bli skönt att få det gjort i alla fall!
Jag mår lite illa idag, tror det är för att jag sov så dåligt, och drömde en massa drömmar om vad jag måste göra, känner mig lite stressad, men det ska nog ordna sig, för jag har tillräckligt med tid!

Det blev ingen morgon promenad med Apollo vovven idag, hade magknip... =/

Men jag ska ta många promenader idag, i och med alla ärenden, så det jämnar ut sig!

PUSS och KRAM på er allihop, kommer med fler tips idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0